Σαν άνθρωπος που τον απασχολεί η πνευματικότητα έχω μία μικρή θεωρία, ας πούμε ότι βρίσκομαι σε ένα ερημονήσι και ξεγελιέμαι από την πάροδο του χρόνου. Τον ερχομό του Πάσχα θα τον καταλάβω από τις εσωτερικές συγκρούσεις που θα ξεκινήσουν μέσα μου. Πάσχα δίχως συγκρούσεις στις διαπροσωπικές μας σχέσεις μοιάζει με Πάσχα δίχως κόκκινα αυγά. Είναι κάτι σύνηθες. Λίγο σαν δοκιμασία, ή ξεκαθάρισμα ή ακόμη και σαν αποχαιρετισμός.

Όλοι βιώνουμε προκλήσεις στον άξονα της φιλίας. Σε ανθυγιεινά επίπεδα για να βρούμε τις ισορροπίες με τον άλλον μα και τον εαυτό μας και σε υγιή επίπεδα για την βελτίωση των συνθηκών μέσα σε μία σχέση μα και την εξομάλυνση των όποιων διαφορών.

Συμφωνώ μαζί σας ότι η φιλία σας θα ωφεληθεί από νέα οριοθέτηση αξιών και την αυξημένη επικοινωνία. Είναι θετική η όποια  παρόρμηση που αισθάνεστε ότι υπάρχει ένα θεμέλιο της αγάπης από το οποίο μπορούν να αναπτυχθούν αυτές οι νέες ιδιότητες. Η αγάπη σας λάμπει μέσα από την επιθυμία σας να είστε ευγενικοί στο πώς προσεγγίζετε την εφαρμογή ενός νέου τρόπου αλληλεπίδρασης στη φιλία σας.Πρέπει επίσης να αναγνωρίσουμε ότι ακόμα και αν προσπαθούμε να είμαστε ευαίσθητοι με την μη ευαίσθητη οδό, τελικά δεν μπορούμε να ελέγξουμε πώς άλλοι επιλέγουν να μας απαντήσουν. Υπάρχει ο κίνδυνος να τραυματιστεί ο φίλος σας ή η φίλη σας με τον ωμό μα ειλικρινή σας τρόπο.

Ως εκ τούτου, σας συνιστώ να επικεντρωθείτε στην αποσαφήνιση για τον εαυτό σας τι μια αυθεντική προσέγγιση και γλώσσα θα ήταν σε αυτή την κατάσταση.

Καθορίστε τι έχει σημασία για εσάς

Ένας τρόπος για να συνδεθείτε με την αυθεντική γλώσσα είναι μέσω της χαλάρωσης στο διαλογισμό. Η πρόθεση του διαλογισμού που θα σας καθοδηγήσω παρακάτω είναι να διευκρινίσετε τις αξίες και τις επιθυμίες σας για αυτή τη συγκεκριμένη φιλία. Σας προτείνω να διαβάσετε τα βήματα πριν ασχοληθείτε με το διαλογισμό για να αναπτύξετε μια κατανόηση της προσέγγισης και στη συνέχεια να επιστρέψετε στην αρχή για να ξεκινήσετε την πρακτική.

  1. Βρείτε ένα ασφαλές και άνετο χώρο για την πρακτική σας δίχως να σας διακόπτουν.

  2. Καθίστε άνετα ή ξαπλώστε.

  3. Συνδεθείτε με την αναπνοή σας στην διαφραγματική περιοχή και νιώστε την κοιλιά σας να ανεβοκατεβαίνει με βαθιές, αργές, συνειδητές αναπνοές. Μπορείς να τσεκάρεις το ρυθμό με το να τοποθετήσεις την αριστερή παλάμη σου πάνω στην κοιλιά. Στείλε συνειδητά την αναπνοή σου συνειδητά εκεί σαν να φεύγει ένα βάρος από την καρδιά και να αποχωρεί από το πεδίο σου.

  4. Πιο συγκεκριμένα τοποθέτησε και τις δύο παλάμες σου πάνω στο κέντρο της καρδιάς και οραματίσου ότι αναπνέει εκείνη μέσα από εσένα.

5. Όταν αισθάνεσαι έτοιμος και εστιασμένος στο κέντρο σου, ρώτησε τον εαυτό σου αυτές τις ερωτήσεις ή παρόμοιες ερωτήσεις που ταιριάζουν περισσότερο: Τι θέλω και χρειάζομαι περισσότερο σε αυτή τη φιλία; Τι έχει σημασία για μένα; Πώς μπορώ να το μεταδώσω καλύτερα στον φίλο μου;

 6. Άκουσε τις απαντήσεις. Μπορεί να έρχονται με τη μορφή αναλαμπών εικόνων στο μυαλό σου ή ως αισθήσεις στο σώμα. Μπορείς να ακούσεις ή να δεις μια λέξη ή λέξεις? ή μπορείς να λάβεις την απάντησή μέσω κάποιου άλλου καναλιού ευαισθητοποίησης όπως τα λόγια ενός φίλου ή τους στίχους ενός τραγουδιού. Με ανοιχτές κεραίες, λαμβάνεις περισσότερες απαντήσεις.

7. Άφησε τον εαυτό σου να παραμείνει ανοικτός για να λάβει όλες αυτές τις διδασκαλίες από την καρδιά ή από τον εσωτερικό σου οδηγό μέχρι να αισθανθείς πλήρης. Αυτό μπορεί να είναι σύντομο χρονικό διάστημα, ή μπορεί να είναι μεγαλύτερο.

8. Τερμάτισε τη συνεδρία διαλογισμού με ένα αίσθημα ευγνωμοσύνης και χρησιμοποίησε μια εκπνοή για να απελευθερώσεις την πρακτική. Με κλειστά μάτια νιώσε μία χρυσή ασπίδα να σε κυκλώνει και να νιώθεις ασφαλής μέσα στις απαντήσεις που έλαβες και την ενέργεια τους. Η καρδιά ξέρει πάντα καλύτερα από το νου.

Σε κάθε περίπτωση επικεντρωθείτε στις σχέσεις που αξίζουν να αναστηθούν και δεν είναι τοξικές ως πρός τα θέλω κα τις αξίες σας.

Καλή Ανάσταση σε όλα τα επίπεδα.

Κωνσταντίνα