Οι τακτικοί περίοδοι ύπνου είναι το κλειδί για ένα υγιές σώμα και ένα καθαρό μυαλό, όπως είναι κατά τη διάρκεια του ύπνου που το σώμα σας ανανεώνεται.
Όταν η ζωή γίνεται πολυάσχολη από αρμοδιότητες μα και τόσες εκκρεμότητες, ο ύπνος είναι συχνά η πρώτη δραστηριότητα που θυσιάζουμε. Θεωρείται μια πολυτέλεια από πολλούς πολυάσχολους ανθρώπους, μα ο ύπνος είναι πραγματικά τόσο σημαντικός για τη διατήρηση μιας ισορροπημένης ζωής όπως είναι η αναπνοή, το φαγητό και το ποτό.
Η επίτευξη επαρκούς ύπνου μπορεί να είναι μια αφορμή, ακριβώς όπως το να μην έχετε αρκετό ύπνο μπορεί να σας εξιτάρει μα θα σας κάνει υποτονικούς. Ενώ οι οκτώ ώρες είναι η μέση ποσότητα ύπνου που οι περισσότεροι ενήλικες γενικά πρέπει να στοχεύουν, η σωστή ποσότητα ύπνου ποικίλει για κάθε άτομο. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να ευδοκιμήσουν σε μόλις τέσσερις ώρες, ενώ άλλοι δεν αισθάνονται καλά ξεκούραστοι αν δεν κοιμούνται για δέκα ώρες. Πόσο κοιμάται επίσης ποικίλλει ανάλογα με το πού βρισκόμαστε στη ζωή. Οι νέοι χρειάζονται συχνά περισσότερο ύπνο, ενώ οι ηλικιωμένοι μπορεί να χρειαστούν λιγότερα. Τα οφέλη του ύπνου παραμένουν πάντα τα ίδια. Οι τακτικές και συνεχείς περίοδοι εγρήγορσης και ύπνου είναι βασικά συστατικά για την προαγωγή ενός υγιούς σώματος και ενός σαφούς πνεύματος.

Η ικανότητα αποφυγής του ύπνου θεωρείται από ορισμένους ότι αποτελεί πλεονέκτημα. Αλλά ενώ μπορεί να φανεί ότι οι νυχτερινές ώρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα για πιο παραγωγικές δραστηριότητες, ο ύπνος από μόνος του είναι εξαιρετικά παραγωγικός. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, το σώμα και η ψυχή σας ανακτούν και πάλι τη δύναμή τους για την επόμενη μέρα. Ίσως έχετε τη μοναδική ευκαιρία να εξερευνήσετε τις κρυμμένες εσοχές της προσωπικότητάς σας ενώ ονειρεύεστε. Εν τω μεταξύ, οι μακροχρόνιες αναμνήσεις σας ενισχύονται.
Πολλοί πολιτισμοί ασχολούνται με την ιεροτελεστία του ύπνου, γνωστή ως Σιέστα. Η λήψη ενός υπνάκου είναι αναζωογονητική και μπορεί να αυξήσει τόσο την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητα.

Ο συγγραφέας Lewis Carroll λέγεται ότι έχει σχεδιάσει την ιδέα του για την Αλίκη στην Χώρα των Θαυμάτων κατά την διάρκεια που κοιμόταν.

Ένας καλός ύπνος είναι επίσης γνωστός για να φέρει μαζί του τα δώρα της σαφήνειας, της σοφίας και μιας νέας προοπτικής. Ακόμη και οι αρχαίοι Έλληνες σκέφτηκαν τον ύπνο ως δώρο από τους θεούς. Δώστε στον εαυτό σας το δώρο του ειρηνικού ύπνου και πιθανότατα θα ενεργοποιήσετε τον εαυτό σας με ένα συναίσθημα αναζωογονησης και έτοιμο για τις προκλήσεις της ζωής. Μπορεί επίσης να βρείτε τον εαυτό σας, να αισθάνεστε πιο συγκεντρωμένοι, προσεκτικοί και ενήμεροι καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να μπορείτε να ζήσετε το πλήρες δυναμικό σας.

Αν πάλι η αϋπνία είναι πάντα φιλοξενούμενη στο μαξιλάρι σας, σας έχω ένα υπέροχο διαλογισμό. 5 λεπτά είναι αρκετά για να φέρει την αλλαγή.
Το μάντρα γνωστό από την συχνή του δημοσίευση. SA TA NA MA…

Πως γίνεται ο διαλογισμός;

Παίρνετε μία βαθιά εισπνοή λέγοντας μέσα σας το μάντρα SA TA NA MA συλλαβιστά, ενώ αναπνέετε σε 4 χρόνους όσο είναι οι συλλαβές κατά την εισπνοή. Κατόπιν κρατάτε την αναπνοή σας λέγοντας 4 φορές το μάντρα νοερά και μόλις ολοκληρώσετε, εκπνέετε το μάντρα Wahe Guru και πάλι συλλαβιστά. Με αυτή η διαδικασία ολοκληρώνεται η κάθε φορά.

Επαναλάβετε μέχρι να νιώσετε γαλήνη και να βυθιστείτε στον ύπνο.

Εναλλακτικά δοκιμάστε να αναπνέετε με το αριστερό σας ρουθούνι, κλείνοντας το δεξί, όπου έτσι θα συνδεθείτε με την ενέργεια της χαλάρωσης και της ηρεμίας, ποιότητες του ενεργειακού καναλιού ida, που συνέεται με το παρασυμπαθητικό σύστημα και είναι υπό την επήρεια της Σελήνης.Ο Νους ακολουθεί την αναπνοή και η αναπνοή φυλακίζει τις συνεχόμενες σκέψεις που είναι υπεύθυνες για την ταραχή του Νου μα και του ύπνου.

Αν το μέτρημα των κοπαδιών από πρόβατα λειτουργούσε, όλοι οι βοσκοί θα κοιμόντουσαν πολύ περισσότερο.

Καλή Χαλάρωση.

Κωνσταντίνα