4 ΙΣΟΠΟΣΕΣ ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΕΙΣΠΝΟΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗΣ

Εισπνεύστε.

Εκπνεύστε.

Συντονιστείτε με το μάντρα (Ong Namo Guru Dev Namo). Το λέτε 3 φορές.

Πλέξτε τα δάχτυλά σας εκτός από τα δάχτυλα του Δία (δείκτες) προς τα πάνω. Σταυρώστε τους αντίχειρες, ο ένας πάνω στον άλλον.

Τα μάτια είναι κλειστά  κατά το 1/10 ή εστιάζουν στο κέντρο της μύτης.

Τοποθέτησε τα δάχτυλά σου κατά αυτό τον τρόπο έτσι ώστε το βλέμμα να βλέπει τους δύο δείχτες λίγο πιο κάτω από την μύτη. (Δες εικόνα 1)

Σχηματίστε τα χείλια σας σε σχήμα Ο και εισπνεύστε από αυτό το σχήμα του στόματος σε 4 ισόποσες μικρές εισπνοές.

Εκπνεύστε μεμιάς όλο τον αέρα από τη μύτη.

Για σταθερή και δυναμική εισπνοή χρησιμοποιήστε το διάφραγμα.

Αυτές οι ασκήσεις είναι χρονικά δεσμευμένες. Ανοίξτε τα τσάκρα σας και ανοίξτε το δικό σας αισθητήριο σύστημα. Ξεκινήστε από 11 λεπτά και σταδιακά εξέλιξτε το σε 16 λεπτά.

Για να ολοκληρώσεις την διαδικασία

Εισπνεύστε και τεντώστε τα χέρια σας προς τα πλάγια με τις παλάμες στραμμένες προς τα επάνω. Κρατήστε 20 δευτερόλεπτα. (Δες εικόνα 2)

Εκπνεύστε και επαναλάβετε μια ακόμα φορά.

Στη συνέχεια εισπνεύστε και ανοίξτε τα δάχτυλα. Πιέστε όλη την ενέργειά σας και φέρετέ τα στα χέρια σας.Εκπνεύστε και χαλαρώστε.

Ολοκληρώστε τη πρακτική λέγοντας  Σατ Ναμ 3 φορές.

The Catalyst yogi