Σε ένα χώρο ηλεκτρονικής αλληλογραφίας όπου οι άνθρωποι έμαθαν να κρίνουν τον χαρακτήρα σας με βάση μια μόνο θέση ή μια παράγραφο, κάνετε μια πρώτη εντύπωση κάθε λεπτό κάθε μέρα και οι δεύτερες πιθανότητες είναι δύσκολο να έρθουν. Η τέχνη της συγνώμης είναι μια από τις πιο σημαντικές κοινωνικές δεξιότητες που έχω δημιουργήσει ποτέ.Θα ήθελα να μην είχα τόσο πολλή πρακτική, αλλά η έκδοση μιας γρήγορης, ειλικρινής, άμεσης δημόσιας συγγνώμης  είναι ίσως ο μόνος λόγος που έχω λάβει μια δεύτερη ευκαιρία. Ελπίζω τα μαθήματα που έχω μάθει με τον σκληρό τρόπο θα σας βοηθήσουν να προχωρήσετε σε μια δύσκολη κατάσταση με περισσότερη χάρη:

1.     Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μια αυθεντική συγγνώμη μόνο και μόνο επειδή κάποιος σας θέλει.

Πρέπει να προέρχεται από εσάς και την πραγματοποίηση και αποδοχή ότι οι πράξεις ή τα λόγια σας δεν ευθυγραμμίζονταν με την ακεραιότητά σας. Να ζητήσετε συγνώμη επειδή κάποιος σας ζήτησε να ακούγεται πάντα κούφια. Έτσι, όταν τελικά ζητάτε συγγνώμη, σιγουρευτείτε ότι προέρχεται πραγματικά από το πεδίο της καρδιάς σας και όχι από την άκρη των χειλιών σας. Το έλεγαν άλλωστε και οι παππούδες μας κάποτε για να το θυμόμαστε πάντοτε. «Από τότε που βγήκε η λέξη συγγνώμη, χάθηκε το φιλότιμο».

2. Μιλήστε ξεκάθαρα.

«Ζητώ συγγνώμη» είναι πολύ ισχυρότερη από «Λυπάμαι πολύ, αισθάνομαι απαίσια, πραγματικά.» Να είστε συγκεκριμένοι στη γλώσσα σας. «Ξέρω ότι σας βλάψαμε» είναι κουραστικό, αλλά «Αυτή η ενέργεια ήταν λάθος για αυτόν τον λόγο, και Αυτές ήταν οι συνέπειες» μεταφράζεται ως ιδιοκτησία διαχείρισης οικείας φράσης. Αν είστε πραγματικά σε ένα μέρος όπου έχετε αναλάβει την ευθύνη για τη συμπεριφορά σας, μιλώντας την αλήθεια σας θα πρέπει να είναι εύκολη.

3. Αποφύγετε τη λέξη «αλλά».

Μην προσπαθήσετε να δικαιολογήσετε τις ενέργειές σας ή να αποκλίνετε συμπεριλαμβάνοντας κάτι που να βλάψει  κάποιον άλλο. Ο μόνος σκοπός της απολογίας σας είναι να ζητήσετε συγγνώμη, να μην υπερασπιστείτε, να εξορθολογήσετε ή να δικαιολογήσετε. Αν προσπαθείτε ακόμα να το κάνετε αυτό, δεν είστε πραγματικά έτοιμοι να ζητήσετε συγγνώμη.

4. Χρησιμοποιήστε όσο το δυνατόν πιο προσωπική μέθοδο.

Το πρόσωπο με πρόσωπο είναι η καλύτερη εκδοχή ωστόσο υπάρχουν και πλάγιοι τρόποι αυτής της τάσης συμπεριφοράς. Με την απαγόρευση αυτή, χρησιμοποιήστε το FaceTime, αν το άλλο πρόσωπο βρίσκετε μακριά σας, και είναι καλύτερη προοπτική γεφύρωσης σχέσης σε σχέση με το να τηλεφωνήσετε ή να στείλτε μια χειρόγραφη σημείωση. Αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αν οι περιστάσεις το κάνουν απαραίτητο, αν και μπορώ να σκεφτώ μόνο μια χούφτα σενάρια όπου μια απολογία με αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε. Μην θεωρείτε καν ένα μήνυμα κειμένου, σε καμία περίπτωση.

5. Παίξτε στα πλεονεκτήματα της επικοινωνίας σας.

Αν και χειρίζομαι καλά γενικά τον προφορικό λόγο, η ικανότητα μου να εκφράζομαι γραπτώς είναι σαφώς πιο εξελιγμένη. Γι ‘αυτό θα γράψω την αλήθεια μου πρώτα για να βεβαιωθώ ότι θα εξηγήσω λεπτομερώς την δική μου θέση και να κλείσω με ένα αίτημα να μοιραστώ τα ίδια συναισθήματα αυτοπροσώπως αν είναι πρόθυμοι να καλέσουν ή να με συναντήσουν.

6. Εάν μπείτε στον πειρασμό να δημοσιεύσετε τη συγνώμη σας στα κοινωνικά μέσα, να είστε έξυπνοι γι ‘αυτό.

Μην δημοσιεύετε μια ιδιωτική συγγνώμη που προορίζεται για ένα άτομο ή μια μικρή χούφτα ανθρώπων δημόσια. θα φανεί ότι προσπαθείτε να την μετατρέψετε σε ευκαιρία για δημόσιες σχέσεις. Στην πραγματικότητα, μην προσπαθήσετε ποτέ να «σπρώξετε» μια  συγνώμη κατά αυτόν τον τρόπο εκτός αν θέλετε να σκάψετε μια ακόμα βαθύτερη τρύπα. Αυτό ποτέ δεν ξεγελάει κανέναν

7. Μην ζητάτε από το άλλο άτομο να αποδεχθεί τη συγνώμη σας.Και μην θεωρήσετε αποτυχία αν δεν το επιλέξουν. Δεν είναι δική σας δουλειά τι κάνουν με αυτό, και δεν είναι ούτως ή άλλως.

8. Αφήστε την ενοχή.

Δεν είστε οι πράξεις σας. Είστε απλά ένας καλοπροαίρετος / μπερδεμένος / πληγωμένος άνθρωπος που έκανε κάτι λυπηρό. Η καταπολέμηση του εαυτού σου δεν βοηθάει. Κρατώντας πάνω σε αυτό δεν βοηθά. Το να το θάβεις και να προσπαθείς να «προχωρήσεις» δεν θα βοηθήσει. Αυτό που πραγματικά σας απαλλάσσει είναι να αναγνωρίζετε τους τρόπους που βγήκατε από την ακεραιότητά σας, αναλαμβάνοντας την πλήρη κυριότητα, σημειώνοντας το μάθημα και προχωρώντας.Αυτή είναι μια μορφή αγάπης για τον εαυτό της.

Από την Κωνσταντίνα Δήμου