Πολλοί από εμάς έχουν διδαχθεί ότι η κατάθλιψη είναι το αποτέλεσμα μιας γενετικής χημικής ανισορροπίας. Και ενώ υπάρχει σίγουρα μια γενετική συνιστώσα στην κατάθλιψη, και, ναι, οι νευροδιαβιβαστές όπως η σεροτονίνη διαδραματίζουν κάποιο ρόλο στη διάθεση, η κατάθλιψη έχει στην πραγματικότητα πολλές πιθανές ρίζες.

Αυτά είναι καλά νέα, αφού μια γενετική χημική ανισορροπία ακούγεται σαν ένα πεπρωμένο που πρέπει να παραιτηθείτε, αλλά πολλοί περιβαλλοντικοί παράγοντες βρίσκονται συχνά εντελώς υπό τον έλεγχό μας. Έχετε τη δύναμη να αντιμετωπίσετε αυτές τις αιτίες της κατάθλιψης στη ρίζα και να ξεφύγετε.

Ακολουθεί μια γρήγορη καταγραφή μερικών από τις άλλες κοινές αιτίες της κατάθλιψης, εκτός της σεροτονίνης, και τι μπορείτε να κάνετε γι ‘αυτούς:

1. Φλεγμονή

Η φλεγμονή και η κατάθλιψη είναι στενά συνδεδεμένα. Η κυτοκίνη ή η απουσία της, η φλεγμονώδης θεωρία της κατάθλιψης είναι ένας αναδυόμενος και αποδεδειγμένος τρόπος εξήγησης πολλών περιπτώσεων κατάθλιψης. Όταν κάποιοι άνθρωποι έχουν φλεγμονή, αισθάνονται κατάθλιψη. Για αυτούς τους ανθρώπους, η λήψη αντικαταθλιπτικών για την αντιμετώπιση μιας χημικής ανισορροπίας προκαλεί τα αντίθετα αποτελέσματα. Αγγίζει ότι πρέπει να μείνει ανέπαφο ως ρίζα του προβλήματος. Πρέπει να αντιμετωπίσουν τη φλεγμονή στη ρίζα, καλλιεργώντας ένα ποικίλο οικοσύστημα ευεργετικής χλωρίδας του εντέρου, εξαλείφοντας τα φλεγμονώδη τρόφιμα και υποστηρίζοντας το ανοσοποιητικό τους σύστημα με ξεκούραση και διατροφή ώστε να καταστείλουν την φλεγμονή και με τη σειρά τους να θεραπεύσουν την κατάθλιψή τους.

 2. Δυσλειτουργία του θυρεοειδούς

Η δυσλειτουργία του θυρεοειδούς είναι συνηθισμένη, τα συμπτώματα είναι πασίγνωστα ως κατάθλιψη και άγχος. Νομίζω ότι τα προβλήματα του θυρεοειδούς είναι συχνά στη ρίζα πολλών περιπτώσεων διαταραχών πανικού, ομίχλης του εγκεφάλου και ακόμη και διπολικής διαταραχής.

3. Ανισορροπία ορμονών

Η ανισορροπία των ορμονών δεν είναι ένα απλό ζήτημα, αλλά παίζει συχνά ρόλο στην ψυχική υγεία μιας γυναίκας.Εάν αγωνίζεστε με χαμηλή διάθεση ή ανησυχία και έχουμε λόγο να πιστεύουμε ότι οι ορμόνες σας είναι εκτός ισορροπίας ή σε κατάσταση ροής, τότε αυτό είναι ένας τομέας στον οποίο πρέπει να εστιάσετε.Εάν η διάθεσή σας μειώνεται δραματικά τις ημέρες πριν από την περίοδο απαιτούνται συχνά διαιτητικές αλλαγές, αποκατάσταση του προγραμματισμού του ύπνου, αποτοξίνωση του περιβάλλοντος των χημικών ουσιών που προκαλούν ενδοκρινικές διαταραχές και αλλαγή στο ημερήσιο φορτίο πίεσης.

4. Ανεπάρκειες μικροθρεπτικών συστατικών

Οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά όπως το φυλλικό οξύ, η Β12, ο ψευδάργυρος, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και η βιταμίνη D παίζουν ρόλο στη διάθεση. Είναι σημαντικό να εφαρμόζετε μια δίαιτα που ικανοποιεί τις διατροφικές σας ανάγκες. Το καλύτερο στοίχημά σας για τη διόρθωση οποιωνδήποτε λεπτών ελλείψεων είναι η επιστροφή στο φαγητό της μαμάς. Τρώτε πραγματικά τρόφιμα από μια ποικιλία από κρέατα, ψάρια, πουλερικά, λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς και σπόρους για να βεβαιωθείτε ότι ελέγχετε όλα τα κουτάκια του καθημερινού διατροφικής αξίας. Δεν μπορείτε ποτέ να ζημιωθείτε με μια ποικιλία από σωστή διατροφή!

 5. Ζάχαρο αίματος

Το σάκχαρο του αίματος επηρεάζει τη διάθεσή σας, αλλά πραγματικά, το άγχος και η κατάθλιψη τόσο συχνά συνταξιδεύουν. Οι συμβατικοί γιατροί συχνά βλέπουν το σάκχαρο του αίματός σας ως δυαδική έννοια – είτε έχετε διαβήτη είτε όχι. Ως συνήθως, η αλήθεια είναι πιο ξεχωριστή. Η γρήγορη λύση για να διατηρήσετε το ζάχαρη στο αίμα σας σταθερό είναι να τρώτε κανονικά γεύματα, σνακ σε ξηρούς καρπούς και ίσως πάρτε μια κουταλιά λάδι καρύδας για να δώσετε στον εαυτό σας ένα δίχτυ ασφαλείας υγιεινών λιπών. Η οριστική λύση είναι να μεταφερθείτε σε μια πραγματική δίαιτα, όπου παίρνετε τους υδατάνθρακες σας με τη μορφή αμυλούχων κονδύλων (όπως γλυκοπατάτες) και όχι με εξευγενισμένους υδατάνθρακες (όπως ψωμί και ζυμαρικά), καλό θα ήταν να μην καταναλώνετε ζάχαρη εκτός από τα φρούτα. Αυτό θα βοηθήσει το σώμα σας να διαχειριστεί καλύτερα τη γλυκόζη και θα διατηρήσει τη διάθεσή σας σταθερή.

6. Άγχος

Παρά την εκτόξευση της Ανατολής μέσα στο δυτικό τρόπο, τη γιόγκα και της ευεξίας, η πραγματική πρόβλεψη στο χρόνιο άγχος συνεχίζει να μας ξεφεύγει. Για πολλούς, η ανάπτυξη μιας πρακτικής γιόγκα ή διαλογισμού είναι το εισιτήριο για τη μείωση του συνολικού βάρους του στρες. αλλά για άλλους, νομίζω ότι είναι απαραίτητο να κάνουμε μεγαλύτερες, πιο θεμελιώδεις αλλαγές στους τρόπους που περνάμε κάθε λεπτό της ημέρας μας. Εάν θέλετε να μειώσετε το άγχος, αρχίστε να απομακρύνεστε από τηλέφωνα, οθόνες, κοινωνικά μέσα, ειδοποιήσεις και εθισμό στην πλήρη απασχόληση ερεθισμάτων.

Μία στροφή προς τη φύση, τη φυσική σύνδεση με τα ανθρώπινα όντα, εκπλήρωση της εργασίας, απλή διαβίωση, κατοχή λιγότερων υλικών αγαθών ως αποτέλεσμα της ματαιοδοξίας μας.Σας ζητώ να πάτε πέρα ​​από την απλή ανάγνωση ενός βιβλίου σχετικά με την μινιμαλιστική διακόσμηση στο σπίτι. Σας λέω να ρίξετε το τηλέφωνό σας στο δωμάτιο και να επιλέξετε πώς θα περάσετε τις στιγμές της ζωής σας!

7. Κοινωνική απομόνωση

Θα πρέπει πραγματικά να αναγραφεί ως Νο 1 αιτία κατάθλιψης στον κατάλογο αυτό. Κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει πλέον επιθετικός παράγοντας που επηρεάζει τις διαθέσεις μας. Η εύρεση της φυλής σας και η οικοδόμηση με αρκετούς τρόπους για να συνδεθείτε μαζί τους καθημερινά είναι δύσκολο να το κάνετε. Δεν υπάρχει σχέδιο πέντε βημάτων που να μπορεί να σας συνδέσει με τους άλλους. Αυτό απαιτεί χρόνο. Αυτό που προτείνω είναι να το θέσετε ως προτεραιότητα. Και το πιο σημαντικό, μην αφήνετε την ευκαιρία για σύνδεση να σας περάσει επειδή είχατε το πρόσωπό σας κολλημένο στην οθόνη του τηλεφώνου σας.

8. Τραύμα

Το τραύμα είναι συχνά στην καρδιά της κατάθλιψης. Εάν έχετε βιώσει τραύμα ή εάν έχετε ζήσει χρόνιες μικροτραυματισμούς – ή οτιδήποτε άλλο – παρακαλώ αφιερώστε χρόνο, αγάπη για να δώσετε στον εαυτό σας την ευκαιρία να θεραπευτεί και να συγχωρέσει.

Οι μεγάλες θεραπείες για το τραύμα περιλαμβάνουν τεχνική hopopono, βελονισμό, τεχνικές συναισθηματικής ελευθερίας, θεραπείες τέχνης όπως την εύρεση ενός δημιουργικού χόμπυ που θα επουλώσει τις σκιές του παρελθόντος και θα σας συστήσει με φωτεινές πτυχές του εαυτού σας.

9. Η ζώνη άνεσης

Σας φταίνε όλοι και όλα. Θέλετε να αλλάξει κάτι, μα δεν αλλάζει ο εαυτός σας που κοιμάται στην ζώνη ανεσής του. και αυτό μπορεί να προκαλέσει κατάθλιψη αφού η ρίζα της ανησυχίας σας, είναι η μη αλλαγή σας που οι άλλοι καθρεφτίζουν ακόμα και αν συμπεριλαμβάνονται οι ίδιες επιλογές σας. Δεν είμαστε ρομπότ που μπορούν να τεθούν σε οποιοδήποτε περιβάλλον ή οποιαδήποτε συμπεριφορά και να λειτουργήσουν απρόσκοπτα. Είμαστε σαρκώδεις, ηλεκτρικοί σωροί ψυχοπνευματικού χυμού ψυχής και αυτό που κάνουμε, λέμε, αισθανόμαστε, βιώνουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας έχει σημασία σε ένα απίστευτα βαθύ επίπεδο. Εάν προσπαθήσουμε να εξαναγκάσουμε το σώμα μας να υποβληθεί σε μια ζωή που ξέρει ότι είναι εκτός ευθυγράμμισης με αυτό που είμαστε εδώ για να κάνουμε ή να είμαστε, το σώμα πρόκειται να αντιδράσει. Η κατάθλιψη είναι κλασική γλώσσα του σώματος για «κάτι που δεν είναι σωστό, να προσαρμόστεί. Εάν νιώθετε παγιδευμένοι, σας παροτρύνω να εμπιστευτείτε τη μικροσκοπική φωνή που σας λέει τι δεν αισθάνεται σωστό και να κάνετε τολμηρές αλλαγές μέχρι να επιστρέψετε στην πορεία.Παρόλο που υπάρχουν σίγουρα γενετικοί παράγοντες που παίζουν με την κατάθλιψη, μην το λαμβάνετε ως λόγο για να μην κάνετε τίποτα και την απελπισία για την κληρονομική χημική ανισορροπία.

Από την εμπειρία μου, οι περισσότερες περιπτώσεις κατάθλιψης, προκαλούνται από περιβαλλοντικούς παράγοντες που είναι εξαιρετικά μεταβαλλόμενοι. Ελπίζω να είστε σε θέση να αναγνωρίσετε ποιες αφορούν σας και να βρείτε έναν τρόπο να απομακρύνετε τα αίτια αυτά για να ανακτήσετε την ευημερία σας.

Κωνσταντίνα