Σίγουρα πλησιάσε ο καιρός που αποσκοπείς στην βελτίωση της φυσικής σου κατάστασης και έκανες συνδρομή στο γυμναστήριο ή σε άλλα προγράμματα μυικής ενδυνάμωσης όπως Yoga, pilates, TRX, τρέξιμο και νιώθεις μυική καταπόνηση που σου στερεί την απόλαυσης της ευεξίας των ασκήσεων μόνος σου ή με το άλλο σου μισό. Δες εδώ 

Σου έχω ένα μικρό μυστικό απόλαυσης, τόνωσης και μυικής χαλάρωσης και έχει ένα βασικό συστατικό, το γάλα και ένα χρώμα, το χρυσό.

Το χρυσαφένιο γάλα καταπραυνει τους πονεμένους μύες και χαρίζει ελαστικότητα στις αρθρώσεις. Είναι μία γευστική παράδοση στην Ινδία και το μυστικό του διαδόθηκε για να κάνει καλό.

Τι θα χρειαστείς για 1 δόση

1 φλυτζάνι γάλα αμυγδάλου( ασβέστιο στα οστά)

1 κουταλάκι του γλυκού κουρκουμά

1 κουταλιά της σούπας λάδι καρύδας ή αμυγδαλέλαιο (βρώσιμο)

Προαιρετικά

κανέλα

αστεροειδή γλυκάνισο

Μαύρο πιπέρι

Μέλι

Όποιο προαιρετικό συστατικό προστέθηκε είναι γιατί η μυρωδιά του κουρκουμά είναι αρκετά έντονη και δυσχεραίνει μερικούς ανθρώπους.

Πως το φτιάχνεις

Βάζεις σε ένα κατσαρολάκι 1-2 φλυτζάνια από το γάλα αμυγδάλου, σε χαμηλή φωτιά και πριν βράσει προσθέτεις το κουρκουμά και το λάδι της αρεσκείας σου. Ανακατεύεις συνέχεια μέχρι να φουσκώσει. Το σερβίρεις μαζί με ένα ξυλάκι κανέλας και το πίνεις όσο είναι ζεστό μαζί με λίγο μέλι και μαύρο πιπέρι ή αστεροειδή γλυκάνισο αν σας βρίσκεται.

Αν και δεν είναι κακό να παρασκευαστεί με γάλα αγελάδας και ελαιόλαδο, ωστόσο η ευεργετική του δράση είναι πιο δραστική με το αμυγδαλόγαλο και το λάδι καρύδας. Η λιπαρή  σύσταση του χρυσαφένιου γάλακτος λειτουργεί σαν προστατευτικό φιλμ στις αρθρώσεις και έτσι όσο η σωματική άσκηση δυναμώνει είναι αρκετά προστατευτικό.

Καλή απόλαυση

Καλή προπόνηση.

Από την Κωνσταντίνα Δήμου