Η σύγκρουση είναι αναπόφευκτο κομμάτι της ζωής μας, διότι οι πεποιθήσεις και οι τρόποι μας είναι συχνά πολύ αντίθετοι με εκείνους των αγαπημένων μας, των γνωστών και των συνεργατών μας. Ωστόσο, για όλες τις διαφωνίες που μπορεί να προκαλέσει η θλίψη, μπορούμε να μάθουμε πολλά από αυτά. Ο τρόπος με τον οποίο χειριζόμαστε τον εαυτό μας όταν αντιμετωπίζουμε οργή ή ένα άδικο επιχείρημα καταδεικνύει το γενικό επίπεδο υπομονής και την ποιότητα των ενεργειακών μας καταστάσεων. Για να επιλύσουμε τις συγκρούσεις, ανεξάρτητα από το πόσο εξευτελιστική είναι η διαφωνία, πρέπει να προσεγγίσουμε τον αντίπαλό μας με μια ανοιχτή καρδιά γεμάτη συμπόνια. Οι κρίσεις και οι κατηγορίες πρέπει να παραμεριστούν και να αντικατασταθούν με αμοιβαίο σεβασμό.

Και που δεν υπάρχει σύγκρουση, μα θα υπήρχε κάτι αληθινό χωρίς;

Η σύγκρουση συχνά ενθαρρύνεται από αναπάντεχες ανάγκες που καλύπτονται από συγκρουσιακές συμπεριφορές ή επιθετική συμπεριφορά. Όταν έρχονται σε σύγκρουση με την αγάπη και την αποδοχή στις καρδιές μας, εμείς οι ίδιοι μπορούμε να ανακαλύψουμε ένα μέσο για την επίτευξη συλλογικής επίλυσης. Το κλειδί για την εξεύρεση της σοφίας που κρύβεται σε σύγκρουση είναι να αναρωτηθείτε γιατί συγκρούεστε με ένα συγκεκριμένο άτομο ή κατάσταση. Ο εσωτερικός σας εαυτός ή το σύμπαν μπορεί να προσπαθούν να σας κατευθύνουν σε ένα συγκεκριμένο μάθημα ζωής, οπότε προσπαθήστε να κρατήσετε ανοιχτά τα αυτιά και τα μάτια σας.

Μόλις διερευνήσετε τις εσωτερικές και εξωτερικές ρίζες της διαφωνίας σας, κάντε μια συνειδητή προσπάθεια για να απελευθερώσετε οποιοδήποτε θυμό ή δυσαρέσκεια που αισθάνεστε. Καθώς το κάνετε αυτό, η ενέργεια ανάμεσα σε εσάς και τον αντίπαλό σας με αλλαγή αισθητή, ακόμα κι αν εξακολουθούν να λειτουργούν από μια πιο περιορισμένη ενεργειακή κατάσταση.

Σκεφτείτε ότι ο καθένας σας έχει πιθανούς επιδιωκόμενους λόγους σκέψης και αίσθησης όπως εσείς και αποδεχτείτε ότι δεν έχετε καμία εξουσία να αλλάξετε το μυαλό του άλλου. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε τη διαφωνία σας ορθολογικά, με σταθερή φωνή και προθυμία για συμβιβασμό. Αν ακούσετε στοχαστικά και με έναν εαυτό που αφουγκράζεται κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης, μπορείτε να μετατρέψετε τις συγκρούσεις σε ευκαιρίες συμβιβασμού.

Εξετάστε προσεκτικά τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας.  Καθώς η συμμετοχή σας στις διαφωνίες καθίσταται σταδιακά πιο ξεκάθαρη, κάθε νέα σύγκρουση γίνεται μια άλλη ευκαιρία για να βελτιώσετε περαιτέρω την ενσυναίσθηση, τη συμπόνια και την ανοχή σας.

Σας έχω έναν όμορφο διαλογισμό για επίλυση συγκρούσεων στο οικογενειακό περιβάλλον.

 

Οδηγίες

Καθίστε οκλαδόν, με την σπονδυλική σας στήλη ευθυγραμμισμένη. Φέρτε τα χέρια σας μπροστά στο κέντρο της καρδιάς με ενωμένα τα ακροδάχτυλα. Εισπνέετε για 5 δευτερόλεπτα, κρατάτε την αναπνοή  σας για 5 δευτερόλεπτα και εκπνέετε σε 5 δευτερόλεπτα.

κάντε πρακτική για 11′ καθημερινά.

Πολλές από τις συγκρούσεις, θα αρχίσουν να επιλύονται.

καλή Αρχή.

 

Κωνσταντίνα